lunedì 6 agosto 2012

Romantic dreams


Good morning dear friends.
This will be my last post for this summer, before I leave for vacation.
I continue with my collection Romantic Style. It's  long time since I created bracelets and a collection worthy of respect can not be missed it. :)
I decided to use the antique lace, my mother bought me in Switzerland and satin ribbon. It was a fairly complex work for me, because I sewed everything by hand. I sewed on satin ribbon a small key and two synthetic pearls. I would sew a small silver key  925, but unfortunately it was too long for my wrist. I will surely use the silver kay  for a future project I have in mind on my return from vacation.
The closure of the bracelet is made with a closing magnet.
Wishing you a great summer, I invite you on September.



Care amiche buongiorno.
 Questo sarà il mio ultimo post per questa estate, prima che io parta per le vacanze.
Proseguo con la mia collezione Romantic Style. Da molto tempo non creavo bracciali e in una collezione che si rispetti non possono     mancare.
Ho deciso di usare dei pizzi antichi, che mia madre mi ha comperato in Svizzera e del nastro in raso. è stato un lavoro abbastanza complesso per me, in quanto ho cucito tutto a mano. Ho cucito  sul nastro di raso una piccola chiave e due perle sintetiche. Pensavo di cucire una piccola chiave in argento 925, ma purtroppo era troppo lunga per il mio polso. La chiave in argento la userò sicuramente per un progetto futuro, che ho in mente, al mio ritorno dalle vacanze.
La chiusura del bracciale è fatta con una chiusura a magnete.
Augurandovi una serena estate vi do appuntamento a settembre.
A presto . Niki






                                                     Niki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover